Câteva schimbări simple care îți pot îmbunătăți sănătatea

Am intrat in sezonul cald, iar tu ai ajuns la concluzia ca este timpul sa faci ceva benefic pentru sanatatea ta, cum ar fi sa pierzi cateva kilograme si sa faci exercitii fizice in mod regulat. In cazul in care te-ai intors la obiceiurile obisnuite – sarirea peste micul dejun, consumul de ciocolata la masa de pranz si consumul de cofeina in exces pentru a suplini lipsa de fructe – nu te simti vinovat. Problema ta nu este ca iti lipseste vointa, ci faptul ca ai incercat sa schimbi prea multe lucruri dintr-o data.

In schimb, incearca sa faci cateva schimbari simple in viata ta. Iata care ar putea fi acestea:

  • Mananca un fruct inainte de masa de pranz. Obisnuieste-te sa mananci un mar, o para, o banana sau un citrice inainte de pranz, in fiecare zi. Astfel, iti vei diminua apetitul si vei scapa de pofta de fast-food sau de biscuiti. In plus, vei avea mai multa energie.
  • Nu mai folosi distribuitoarele automate. Hai sa recunoastem, ai cumparat vreodata ceva sanatos de la un automat? Toate alimentele pe care le poti cumpara de la o astfel de masinarie, pe langa faptul ca sunt scumpe, sunt pline de zahar si de alte elemente de care corpul tau nu are nevoie. Fa un pact cu tine sa nu mai cumperi nimic de la automate, cu exceptia apei imbuteliate.
  • Fa-te vegetarian o seara pe saptamana – Cei mai multi nutritionisti sunt de parere ca noi mancam mai multa carne decat avem nevoie. Incearca sa mananci o cina pe saptamana fara carne. Aceasta este, in plus, o mare oportunitate de a incerca unele retete noi, doar cu legume.
  • Schimba painea alba cu painea din cereale integrale – Painea cu cereale integrale contine o multime de fibre, vitamine B, vitamina E si diverse minerale, ajutand la mentinerea sanatatii inimii pe o perioada lunga de timp si, de ce nu, la pierderea in greutate.
  • Pastreaza o sticla de apa plata pe birou – Multi oameni fac greseala de a-si potoli setea cu gustari inutile, cum sunt sucurile acidulate. Pastreaza o sticla de apa plata de doi litri pe biroul tau pentru a lua cate o mica gura de fiecare data cand simti ca iti este sete.