Cât de mult ajută consumul de apă în dietă?

Apa este vitala pentru organism. Chiar si in reclamele TV se recomanda consumul a minim 2 litri de apa pe zi, fiindca apa ajuta corpul sa se mentina hidratat si sanatos. Ceea ce nu stiu inca toate acele persoane care vor sa slabeasca, sa scada in greutate, sa elimine grasimea din corp intr-un mod sanatos, este ca apa are un rol esential in mentinerea greutatii ideale. Pentru mult timp, s-a crezut ca este bine sa se consume 8 pahare de apa pe zi. Acum insa, consumul de apa recomandat este de 2 litri, sau cat cere organismul. Un consum excesiv de apa poate duce la imbolnaviri asa ca oamenii trebuie sa fie atenti la ce fel de apa si ce cantitate de apa consuma pentru a observa efecte benefice asupra organismului.

De cata apa are nevoie corpul uman pentru a accelera procesul de slabire?

Apa face minuni mai ales pentru persoanele care fac activitati fizice intense. Acestia au nevoie de un consum cu 20% mai multa apa decat in mod normal, fiindca in timpul antrenamentelor, apa este eliminata prin transpiratie. Asadar, un consum de 2-3 litri de apa pe zi este ideal pentru eliminarea toxinelor din corp si stimularea metabolismului.

Prea multa apa poate face rau

Un consum foarte mare de apa, care de regula depaseste 5-6 litri la zi poate pune mari semne de intrebare asupra starii de sanatate a persoanei in cauza. Exista cazuri de intoxicare cu apa care se trateaza la spital, de aceea trebuie pastrat un echilibru intre satisfacerea setei si dorinta de a consuma mai multe lichide pentru a slabi, judecand logic si increzandu-se in propriile insticnete.

Slabeste cu apa!

Apa este recomandata femeilor care vor sa slabeasca. Apa nu satisface foamea, nu este un aliment, ci satisface setea si poate potoli foamea incontrolabila sau senzatia de a rontai in permanenta ceva. Rolul apei in procesul de slabire nu este activ, ci numai in cazul in care aceasta inlocuieste si chiar elimina bauturile carbogazoase sau foarte dulci care inseamna calorii in plus.

Cum incluzi apa in dieta?

Consumand-o ca atare, sau sub forma de supe, ciorbe cu foarte putina grasime, sau sub forma de ceaiuri neindulcite. Este ideal consumul unor alimente bogate in apa, cum ar fi castravetii, salata, fructele si legumele proaspete, dar si inlocuirea cafelei si a sucurilor ori a bauturilor alcoolice cu un pahar mare de apa sau de ceai.

Reguli importante pentru consumul apei in dieta:

  • A nu se consuma apa imediat dupa masa sau in timpul mesei;
  • A nu se consuma apa cu jumatate de ora inainte de masa;
  • A se consuma o cantitate suficienta de apa pentru corp.

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *