E La Modă Să Fii Influencer Sau Ce?

Pentru că eu niciodată nu am înțeles cum se poate măsura asta și de fiecare dată când se face referire la vreun influencer, automat se iau în calcul niște statistici și nimic mai mult, care mie sincer nu-mi spun nimic.

Practic, un influencer din punctul meu de vedere, este acea persoană citită într-un mod constant de o comunitate, a se înțelege cititori fideli, acea persoană a cărei link-uri sunt accesate de un număr de ori sau acea persoană ce interacționează frecvent cu cititorii blogului pe care scrie.

Sincer, eu nu îi înțeleg pe cei ce se folosesc de nu știu ce site-uri ce oferă statistici de acest gen, pentru a se cataloga ca „mai influencer” sau „mai puțin influencer”, decât un altul. Un bun exemplu vă pot da ZeList-ul ori TweetLevel sau mai cunoscutul Klout, ce au ajuns principalele măsurători ale influenței în online, să zic așa.

Din punctul meu de vedere, toate acestea sunt niște tâmpenii, și din ce am observat în mare, ele se bazează numai pe activitatea bloggerului respectiv în ariile respective, adică activitatea sa pe Twitter sau numărul articolelor pe blog. Îmi spun aceste lucruri ceva? Nu.

Practic, dacă îți petreci 8 ore zilnic pe Twitter, nu te fac mai influent. Practic, dacă scrii 10 articole pe blog zilnic pe blog în loc de 2 la fel, nu te fac mai influent. Asemeni și traficului, însă aici este discutabil, deoarece în multe situații acesta are un impact mai mare. Mie ceva îmi scapă, pentru că nu înțeleg…

Acum, din punctul vostru de vedere, care sunt aceste criterii?

You May Also Like