Google Drive

Mi-am instalat și eu Google Drive, cu toate că nu eram curios.

Pasul 1. Descarci aplicația (probabil de aici) și o instalezi

Pasul 1.5. Faci aplicația sa meargă

Pasul 2 și 3. Selectezi ce folder sau fișiere vrei să sincronizezi. Pasul 2 îl repeți pentru orice calculator / telefon /tabletă deții și vrei să sincronizezi fișiere.

Singurul lucru bun față de Dropbox e că vine din start cu 5 GB de spațiu, față de 2. În rest, mai are ceva opțiuni de lucru cu documente, dar aia n-o s-o testez prea curând. Am observat pe telefon, că orice director aș selecta, el încărca toate fișierele în rădăcină. Cam nasol, aș zice.

În concluzie e comme ci, comme ca. Nici prea prea, nici foarte foarte. Mă gândesc că-i ajută pe cei care lucrează intens cu Google Docs, dar pe restul, care sunt deja obișnuiți cu Dropbox sau orice alt soft de genul ăsta nu cred să-i avantajeze prea mult.

LE: La Shutdown

You May Also Like

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *