Top 4 ingrediente pentru un mic dejun sănătos

Ştii foarte bine deja că micul dejun reprezintă cea mai importantă masă a zilei, cel care te ajută să începi o nouă zi plin de energie, care te ajută să faci faţă sarcinilor zilnice, care îţi stimulează performanţele intelectuale… Dar asta nu este totul. Este cel care te ajută să nu te îngraşi, dacă alegi cele mai sănătoase ingrediente pentru a-l prepara.

Şi asta deoarece persoanele care sar peste micul dejun au tendinţa de a ingera mai multe calorii în timpul zilei. Nu ştii ce ingrediente să foloseşti pentru a prepara cel mai nutritiv, cel mai delicios dar şi cel mai sănătos mic dejun?

Fulgii de ovăz. Fulgii de ovăz sunt super alimente. Pot diminua nivelul de colesterol, riscul de a suferi de probleme cardiace, pot ameliora procesul digestiv şi reduc riscul de a suferi de diabet. Pentru a te bucura de toate aceste beneficii, este de ajuns dacă vei consuma 3 sferturi de fulgi de ovăz la micul dejun, sub formă de terci de exemplu.

Iaurtul grecesc. Un aliment foarte cremos care vine cu un o cantitate dublă de proteine şi de calciu faţă de un iaurt normal. Cel natur, slab în grăsimi şi fără zahăr adăugat este cea mai bună idee pentru a începe ziua. Mai poţi adăuga în el bucăţele de fructe şi puţină miere dacă îţi plac iaurturile mai dulci.

Grepfrutul. Fructele grepfrut sau pomelo, pe lângă faptul că sunt pline de beneficii, sunt aliaţi de preţ şi atunci când vine vorba despre slăbire. O jumătate de grepfrut consumată înainte ce fiecare masă te ajută să reduci grăsimea stocată în organism. Iar la micul dejun te va ajuta să stabilizezi nivelul de glucoză. În plus, te va hidrata şi îţi va întări sistemul imunitar.

Untul de migdale. Este o excelentă alternativă la ouă când vrei să îţi faci plinul de proteine şi când nu vrei să consumi prea multe zilnic. Alături de o pâine integrală, de banane sau de mere este perfect.

You May Also Like